1 kuu ja kojusõit


Selle 2 kuu jooksul, mis eelmisest postitusest möödas on, on nii meeletult palju juhtunud, et kirja seda panna oleks mõttetu. Ja pilt annab edasi rohkem kui tuhat sõna.

Enjoy!



6.aprill - Käisime Triinuga Madgeburgis.




See kuulus Roosa Maja.


Too päev oli ülikuum päev, veidi ootamatu veebruarisele jahedusele.


10.aprill - Geograafia kursuste väljasõit Essenisse ja selle ümbrusesse.



Tetraeeder.



Ostsime kolme peale Essenis donuteid.

12.aprill - ABI nädal, abituriendid möllavad koolis ringi ja kirjutavad inimeste nägudele "ABI 19"




16.-19.aprill - minu pere tuli külla!
Käisime Hannover Zoo's ja Heide-Park'is ja sõitsime niisama kodu lähedal ringi.




















22.aprill - Käisime hostperega ühe sõbra talus.





25.-28.aprill - Triinu tuli minu juurde.




Meie 2 küülikut (Hanna ja Chucky) said 5 imearmast beebit!!

Siin on nad juba suuremad



Üks tavaline vaba tund kooli Pausenhalle's.



12.mai - Düsseldorf








12.-17.mai - Amsterdam











Meeletult rattaid... Nii raske oli tänavatel liikuda ilma, et sa oleks liiklusohtlikke olukordi tekitanud.




Nüüd reaalse programmi juurde: 

Vasakult: mina, Isém (Türgi), Soleïma (Prantsusmaa), Bianca (Tšiili)

Soleïma sai esimeste tundidega mu väga heaks sõbraks. Me klappisime superhästi.






Anne Frank Haus. (Sinna me pileteid kahjuks ei saanud)

Ehtne ramen.



Stroopwafels!!



Kokoroga (Jaapan)

Vasakult: Yuki (Jaapan), Hana (Jaapan), mina, Kokoro (Jaapan), Anniina (Soome)




Me saime väga-väga hästi läbi ja ma igatsen teda tohutult.


Hanaga (Jaapan)



Soleïma (Prantsusmaa), Bianca (Tšiili), mina ja Emma (Soome)





Meile väga meeldis aasiatoite süüa, järjekordne sushirestoran.




Friikad ja sibularõngad, puhkasime jalgu pikast päevast.


Siin tegime väikese laevatripi läbi Amsterdami kanalite:




Anna-Meria (Soome), Soleïma (Prantsusmaa), mina ja Yui (Jaapan)


Rijksmuseum

Hiinarestoranis

Tegime ise juustu.


Vasakult: Kokoro (Jaapan), Anna-Meria (Soome), Stiina (Soome), Steffano (Itaalia), Hadrien (Belgia)


Minu värske Gouda küüslaugu ja tüümianiga.


Viimane õhtu oli minu toal Spaa-õhtu.


Kõik tore saab otsa :( Kojuminek


17.aprill - Aga päris koju ma kohe ei läinud, sõitsin Bonni, Dora (Eesti) juurde, et me järgmisel päeval kohe Kölni festivalile saaks minna.

Kölni Dom


Dora ja mina enne festivali


Dora, Sander ja mina Kölni Domi juures

Festivalil teiste vahetusõpilastega Mehhikost (neid oli seal umbes 15)



25.mai - Jaapanipäev Düsseldorfis. (Ärkama pidin pool kuus...)

Kokku tuli sinna üle 1 miljoni inimese. Siin on näha ka erinevaid cosplay kostüüme.

Lara, Martina, Kamila, Regina (sakslased) ja mina

Ilus vaade bussiaknast tagasisõites

Mul on ainult 1 kuu veel, Saksamaal. Minu siinses kodus kõigest 3 nädalat.
Aeg lendab.



Hanna, xoxo

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Funfacts through my 3 months

Aasta alguse seminar ehk OWO